article image

Tervislik Birscher Müsli- kõige maitsvam hommikusöök

04-11-2016   OM Kokaraamat
facebook

Laps ei taha putru süüa, aga ometigi tahaks midagi tervisest ja heast energiast pakatavat talle pakkuda? Valmista sakslaste armastatud Birscher Müsli kõige maitsvamat, hõrgumat ja tervislikumat versiooni. Parim on see, et saad seda valmistada väga erinevatest komponentidest, kasutades just sinu pere lemmiktoorainet. Pea vaid meeles, et parima tulemuse saavutamiseks tasub müsli eelmisel õhtul valmis teha.

Vaja läheb ( 2 portsjonit):

150g kaerahelbeid (võid lisada pisut ka kaerakliisid)
1 kuhjaga spl tumedaid rosinaid ( võid ka rohkem panna, kui armastad neid)
1spl sidrunimahla ( pane seda juhul, kui sa ei kasuta naturaalset õunamahla)
150ml õunamahla ( aga miks ka mitte hoopis pirni- või rabarberimahla)
1 suurem või 2 väiksemat õuna
100ml maitsestamata jogurtit ( kui piimatooted ei sobi, võid seda teha ka ainult kookospiima või õunamahlaga)
värskeid, kuivatatud või külmutatud marju, ploome, banaani, pähkleid ja kõike värsket, mis teie perele maitseb. 

Pane kaerahelbed, pähklid ja rosinad eelmisel õhtul topsi ja kaussi ning vala üle õunamahlaga nii,et segu oleks üleni mahla sees. Pane ööseks külmkappi. Hommikuks on see pisut paisunud ning kaerahelbed on pehmeks läinud. Lisa sinna  jogurt, tükeldatud õunu, banaani, värskeid või külmutatud marju. Võid kõik omavahel läbi segada või kihiliselt serveerida. Sobib nii lastele kui kogu perele maitsvaks ning väga tervislikuks ja puhtaks hommikusöögiks. Kui õhtul müsli valmis teed, siis ei võta hommikul ettevalmistamine ka eriti aega. Kui eelistad hommikul teha, siis kasuta ainult kaerakliisid või kiirkaerahelbeid ning lase siiski neil mahla sees seista vähemalt 15 minutit.

 

Head isu!